Scroll to top
ca es

Construint una nova marca personal

Quan una emprenedora, amb negoci propi ens crida perquè vol iniciar un nou camí, se’ns activen totes les alarmes en què el concepte PERSONAL BRAND és el focus de tot. Això és el que ens va passar quan Claudia Bondaret ens va explicar el seu nou projecte.

 

Un somni, un pla de negoci realitzat per llançar al mercat internacional la seva nova empresa com Luxury Concierge Services, on ella és la imatge, l’experiència i el contacte al 100% amb els clients.

 

Després de nombroses reunions, llargues converses i bon ambient, des d’Encerta ens vam anar introduint en el projecte per iniciar el desenvolupament de la marca personal Claudia Bondaret com a artífex perquè tot somni es pugui fer realitat.

 

Els serveis de Luxury Concierge estan en augment. Amb el sorgiment del digital i el desig d’experiències, aquest tipus d’empreses estan evolucionant radicalment per oferir serveis excepcionals 24/7 als seus clients d’alt poder adquisitiu.

 

 

 

Per aconseguir un bon posicionament de la marca al mercat, primer ens vam posar amb el projecte de marca personal tenint en compte que:

 

1. Havíem de demostrar la singularitat i l’essència de Claudia Bondaret. Els seus valors, objectius, habilitats, experiència i passions per poder treballar en la seva credibilitat.
2. Construint la credibilitat que permetrà, un cop llançada la marca, transmetre mitjançant les diferents eines digitals, la credibilitat i seguretat als seus clients potencials.

 

Et mostrem el resultat de la identitat visual de la marca personal per a posteriorment, explicar els passos que seguim per arribar-hi.

 

 

Autoanàlisi

 

Potser aquesta és la part més difícil de tot emprenedor que vol crear i treballar la seva marca personal. Un anàlisi fet des de la recerca més sincera de l’autenticitat més absoluta. Una introspecció al voltant de les passions que l’han mogut a llançar-se en aquest nou projecte. Llistar les motivacions, el que li ha fet vibrar, les seves experiències, orígens i el que li ha fet despertar aquesta necessitat de crear aquesta nova etapa professional.

 

Un cop Claudia tenia molt decidit el que volia fer, fem especial atenció als seus valors claus en aquesta fase ja que es convertiran en principis bàsics que donen sentit a la seva vida i determinaran la seva actitud, decisions i relació amb els seus clients i col·laboradors.

 

 

Sense objectius no hi ha horitzó. Definició dels objectius

 

Punt en el qual s’ha treballat juntament amb la clienta sobre el que vol aconseguir a curt, mitjà i llarg termini. A l’establir aquests objectius, alinear-los amb la realitat i buscant un punt de referència, no copiant, però sí analitzant el mercat amb deteniment.

OBJETIU: PLANIFICACIÓ + PROCÉS

 

 

Analitzant a la competència i al client potencial

 

Aquest punt va ser clau per poder formular una proposta de valor de la nova marca personal.

  • Anàlisi de mercat, el seu tamany, la participació, el valor, les tendències geogràfiques, els pronòstics, estudis i articles publicats i els clients.
  • Estudi de les empreses competidores en primer i segon nivell, tant les que actuen a Espanya com en altres mercats de referència, tant europeus com asiàtics. Només coneixent a la competència, podrem buscar el nínxol en el mercat.
  • La identificació de l’audiència, creant la personalitat d’aquesta. No treballem amb dades numèriques sinó amb arquetips de personalitat que ajudaran a saber com tractar a aquest client potencial.

 

Un cop l’anàlisi va estar conclòs, vam poder definir la proposta de valor de la marca personal basada en l’avantatge competitiu que té Claudia Bondaret respecte a la competència. Aquesta proposta de valor ens va ajudar a decidir si el nom havia de ser el mateix o un altre diferent.

 

 

El nom. Claudia Bondaret. El protagonisme de les seves inicials per crear la Storytelling

 

Un cop decidit el nom i el protagonisme de les seves inicials, vam iniciar la definició dels missatges que havien de convertir-se en una proposta de valor subjacent consistent per aconseguir que el client i col·laboradors es relacionin correctament amb la nova marca. Uns missatges que inspirin, persuadeixin i motivin qualsevol interlocutor.

 

Un nom, uns missatges i una història per explicar.

 

 

De la història a la identitat visual

 

Al desenvolupar el logotip, el nostre objectiu va ser simplificar-la el màxim i així permetre que fos descodificat davant de qualsevol ull humà. Els codis cromàtics, les tipografies, mides, proporcions i formes havien de transmetre luxe i els valors treballats en fases anteriors.

 

Un cop creada la identitat visual, després d’un procés de brainstorming i proposta a el client, es va decidir conjuntament que el tagline de la marca (o lema) seria Beyond your wishes (Més enllà dels seus desitjos), aconseguint transmetre l’ADN de la marca a la perfecció.

 

Avui en dia, estem treballant en el desenvolupament de l’estratègia de la marca per crear visibilitat i consciència de la nova marca. En propers posts, compartirem els resultats treballats en:

 

  • Look & Feel de la marca
  • Web
  • Xarxes socials
  • Pla de contingut per estructurar els missatges a transmetre

 

Per a més informació sobre el projecte, altres marques personals treballades o qualsevol altra qüestió, no dubti en posar-se en contacte amb nosaltres.

Posts relacionats