La consultora barcelonina, especialitzada en la creació i gestió de marques d’empreses familiars catalanes i pimes, principalment, ha estat la responsable de la creació de la nova imatge de marca que la nova empresa Amb2Fogons llança aquest mateix mes d’octubre, en el territori català com a fase inicial de llançament per a posteriorment, ampliar la zona geogràfica d’actuació.
Un projecte llarg que es va iniciar amb un canvi en el naming que havia proposat el client en fases inicials. Després de tot el profund treball en l’estratègia de la marca, des de l’equip de Encerta arribem a la conclusió que el naming inicial no anava d’acord amb el posicionament creat, així que es va seleccionar Amb2Fogons entre una llista de diversos noms finalistes.
Amb2Fogons, és un servei delivery capaç de subministrar menjar a domicili en la qual el sabor autèntic dels seus plats elaborats amb ingredients de proximitat fa gaudir a tots els seus clients.
Amb2Fogons s’identifica al 100% amb el casual food, una tendència que ha arribat per a quedar-se en la qual l’alimentació diària conjuga la rapidesa del fast food i la qualitat dels ingredients km 0 que conformen el seu menú.
L’objectiu de Amb2Fogons és donar resposta a tots aquells consumidors que tenen cada dia major consciència per a dur a terme una alimentació saludable però manquen de temps per a cuinar, fer la compra o planificar el menú equilibrat desitjat.
Al costat de l’equip d’Art Consentida, estudi de disseny situat a Vigo, es va treballar en el nou logotip i identitat visual basada en la flama que s’associa amb el foc, el fogó, el lideratge, la lucidesa, el dinamisme i la fortalesa, centralitza la identitat i els valors de la nova empresa i expressa el posicionament creat.
El foc com a protagonista de la nova identitat.
El foc és, juntament amb l’aigua, la terra i l’aire, un dels 4 elements que està associat a la idea de calor corporal com a signe de salut i de vida, així com l’alimentació, eix principal del negoci que representa la marca.
Una flama que manifesta energia dinàmica, dispersa i expressiva. Una energia, la del foc, bolcada cap a l’exterior, cap a l’acció immediata i la resposta ràpida. Un simbolisme que casa amb el posicionament creat de l’empresa, dins del marc Casual Food, en la qual l’objectiu és interactuar constantment amb el client, acompanyar-li en la seva dieta i alimentació diària amb un lliurament senzill, personalitzada i ràpida, tant en domicilis com en empreses.
El tagline creat, SABOR AUTÈNTIC reforça els valors de proximitat, qualitat dels ingredients i cuina ben feta.
Sobre Encerta Estratègia:
L’única consultora de màrqueting especialitzada en l’empresa familiar.
Creada per Mar Vilaplana, gran apassionada de les marques i
l’estratègia empresarial ha desenvolupat, durant més de 20 anys, creació, posicionament, comunicació i gestió de marques per a les empreses familiars catalanes.
Una EXPERIÈNCIA que ens permet a tot l’equip de Encerta® saber que els VALORS de les empreses familiars catalanes, el seu total COMPROMÍS i, sobretot, la seva trajectòria, fan d’elles EL PILAR que sosté el teixit empresarial del nostre país.