Scroll to top
ca es

Encerta Estratègia se suma a la iniciativa “Damos La Cara”

Avui, més que mai, els empleats s’han sentit que formaven part de la família. En l’empresa familiar catalana tots remen en la mateixa direcció.

 

Encerta Estratègia s’ha sumat a la iniciativa «Damos la cara» en suport a l’empresa familiar catalana. Es tracta d’un moviment ciutadà que vol posar en valor el compromís de treballadors i empresaris, amb els seus proveïdors, clients i tota la societat.

 

 

Damos la Cara

Suport a l’empresa familiar catalana.

 

La campanya pretén donar a conèixer davant l’opinió pública la important labor i esforç que duen a terme les empreses familiars en qualsevol racó d’Espanya, i la importància de la seva contribució des del punt de vista econòmic i social.

 

Mar Vilaplana va fundar Encerta Estratègia en plena crisi econòmica a l’any 2012. Després d’anys especialitzant-se en màrqueting i comunicació estratègica, va decidir donar un gir a la seva carrera professional per a bolcar-se de ple a l’empresa familiar catalana. Per a ella,

 

“Treballar amb les famílies empresàries és fer-ho sota un paraigua de valors que influeixen en l’amistat amb els clients, la integritat i la presa de decisions”

– Mar Vilaplana

 

L’agència catalana s’ha unit a la campanya per a demostrar la seva solidaritat i admiració per la capacitat de reacció, adaptació i flexibilitat davant la situació actual que ha provocat la Pandèmia Covid-19. “Les empreses han passat moments molt durs i de gran incertesa. Empleats amb por i la família sense poder donar més resposta que la que tenien en cada instant.

 

Aquesta situació ha enfortit les relacions humanes entre la propietat i els empleats, augmentant al seu torn, el canal de comunicació entre totes dues parts.

 

Des del primer dia de la crisi sanitària, aquest 13 de març diferent a qualsevol divendres de l’any, Encerta Estratègia va tenir clar que anava a estar al costat de la família, dels empleats i dels responsables de cada departament. L’estratègia de màrqueting i comunicació no podia detenir-se. Era el moment d’informar.

Posts relacionats