Avui, més que mai, els empleats s’han sentit que formaven part de la família. En l’empresa familiar catalana tots remen en la mateixa direcció.
Encerta Estratègia s’ha sumat a la iniciativa «Damos la cara» en suport a l’empresa familiar catalana. Es tracta d’un moviment ciutadà que vol posar en valor el compromís de treballadors i empresaris, amb els seus proveïdors, clients i tota la societat.
La campanya pretén donar a conèixer davant l’opinió pública la important labor i esforç que duen a terme les empreses familiars en qualsevol racó d’Espanya, i la importància de la seva contribució des del punt de vista econòmic i social.
Mar Vilaplana va fundar Encerta Estratègia en plena crisi econòmica a l’any 2012. Després d’anys especialitzant-se en màrqueting i comunicació estratègica, va decidir donar un gir a la seva carrera professional per a bolcar-se de ple a l’empresa familiar catalana. Per a ella,
L’agència catalana s’ha unit a la campanya per a demostrar la seva solidaritat i admiració per la capacitat de reacció, adaptació i flexibilitat davant la situació actual que ha provocat la Pandèmia Covid-19. “Les empreses han passat moments molt durs i de gran incertesa. Empleats amb por i la família sense poder donar més resposta que la que tenien en cada instant.
Aquesta situació ha enfortit les relacions humanes entre la propietat i els empleats, augmentant al seu torn, el canal de comunicació entre totes dues parts.
Des del primer dia de la crisi sanitària, aquest 13 de març diferent a qualsevol divendres de l’any, Encerta Estratègia va tenir clar que anava a estar al costat de la família, dels empleats i dels responsables de cada departament. L’estratègia de màrqueting i comunicació no podia detenir-se. Era el moment d’informar.