Scroll to top
ca es

Interhome confia amb Encerta Estratègia per a la creació de l’estratègia i gestió de les seves xarxes socials.

Interhome confia amb Encerta Estratègia per a la creació de l’estratègia i gestió de les seves xarxes socials.

 

Interhome confia amb Encerta Estratègia per a la creació de l’estratègia i gestió de les seves xarxes socials.

 

Interhome

Interhome Espanya ha confiat en el nostre equip per a desenvolupar una estratègia de contingut i xarxes socials que atregui audiències noves i les ja existents mentre generem credibilitat, oferta i desig, mentre es mostren els valors diferencials de la companyia com són l’experiència, l’ocupació excepcional, presència local i suport financer.

 

DESGLOSSAMENT DEL PROJECTE

 

EL DESAFIAMENT

 

Interhome es troba en el tercer lloc de la llista actualitzada en 2021 de les 50 millors companyies de lloguer vacacional. En l’actualitat, Interhome gestiona 50.000 lloguers de vacances en 31 països de tot el món amb 15 filials regionals, entre elles la filial espanyola, avalada amb el Segell de Turisme Familiar. L’empresa volia aconseguir una major presència en les xarxes socials per a augmentar el coneixement de la marca i destacar en un mercat saturat, amb nous competidors i propietaris amb pràctiques poc ortodoxes.

 

EL NOSTRE OBJECTIU

 

Desenvolupar una estratègia de contingut i xarxes socials que atregui audiències noves i les ja existents mentre generem credibilitat, oferta i desig, mentre es mostren els valors diferencials de la companyia com són l’experiència, l’ocupació excepcional, presència local i suport financer.

 

 

1. Recerca  d’antecedents

 

Abans de començar a construir una estratègia per al futur, vam haver d’analitzar el que s’havia fet en el passat mitjançant la realització d’una exhaustiva anàlisi. Aquest, ens va informar sobre la diversitat de perfils i com necessitaven optimitzar-se, quines estratègies s’han executat en el passat i quina és l’activitat en xarxes socials de la competència, des d’un punt de vista estratègic.
Després d’analitzar aquesta informació, vam poder començar a desenvolupar l’estratègia digital que, com sempre, iniciem la fase amb l’elaboració de l’esquema de l’estratègia.
2. Elaboració de l’esquema de l’estratègia
La nostra recerca per a desenvolupar l’estratègia de xarxes socials va començar determinant alguns conceptes bàsics de tota estratègia de xarxes socials. El nostre objectiu? Ser capaços de respondre qui, quins, quan, on i per què.

 

  • Qui: Definim el públic objectiu d’Interhome.
  • Quin:  KPI anàvem a mesurar.
  • Quan:  dies/hores òptimes de publicació arribar als clients decisores.
  • On: plataformes de xarxes socials correctes / on està el públic objectiu.
  • Per què: metes correctes que s’alineïn amb els objectius comercials i de màrqueting.

 

Aquestes preguntes van ser claus per a definir l’estratègia
3. Comprendre al seu públic objectiu

Dividim la nostra audiència en tres mercats diferents: clients, propietaris i col·laboradors professionals.

 

Però ja no és tan important identificar aquests mercats sinó descobrir el què és important per a ells. Quines imatges i continguts els atreuen en les xarxes socials? Quins són els seus punts febles? Què busquen trobar en les xarxes socials? A quantes empreses de la competència estan seguint?

“Comprendre a la nostra audiència és clau per a desenvolupar una estratègia de xarxes socials que connecta amb ells les 24 hores del dia”. Mar Vilaplana.

 

4. Prova del contingut

 

Per a nosaltres, crear i provar contingut és una part important per a aconseguir una estratègia de xarxes socials reeixida, és un procés que s’ha d’ajustar contínuament.

 

Al llarg de les proves i la recerca, descobrim que la dona-mare-treballadora era una gran part de la marca del client.

 

5. La solució

 

Una estratègia de xarxes socials alineada amb els objectius generals de màrqueting d’Interhome, tant en l’àmbit local com grup Interhome Group. Amb l’estratègia ens dirigíem a una audiència ja activa i al mateix temps incorporem idees creatives per a generar l’interès de les noves audiències.

 

 

Per a augmentar la presència en línia del nostre client, sabíem que els nostres redactors havien creat contingut que interessaria a l’audiència. Dividim les audiències objectives d’Interhome en tres grups: clients, propietaris i partners. D’aquesta manera teníem una audiència fidelitzada, defensora i prescriptora de la marca, però també teníem sobre la taula, una estratègia per a arribar a aquells que no coneixien la marca, la seva oferta d’apartaments vacacionals i el seu valor diferencial respecte a la competència.

 

 

 

 

CONCLUSIÓ

 

Les empreses estan utilitzant les xarxes socials de diferents maneres, publicar després de publicació és simplement una activitat curta per a mantenir viva la presència de la seva marca, però quan implementa una estratègia, pot usar les xarxes socials per a aconseguir els objectius.

 

Contacti amb nosaltres avui per a obtenir més informació sobre com Encerta Estratègia pot crear una estratègia de xarxes socials per a la seva empresa.

 

 

QUÈ ÉS INTERHOME?

 

 

Interhome Group és un dels principals especialistes europeus en lloguer d’allotjaments turístics.
En 1965, van començar a llogar allotjaments turístics privats a Suïssa. Des de llavors, s’han convertit en un dels principals proveïdors de cases i apartaments vacacionals a Europa.

 

 

 

 

Hostes, propietaris i col·laboradors professionals es beneficien de la combinació única de la seva poderosa xarxa de distribució i les seves oficines locals. En conseqüència, això els permet tenir un nivell de servei incomparable i una taxa d’ocupació líder en el sector. Des de la simple comercialització del seu allotjament a través d’una de les seves marques fins a la gestió completa professional de propietats immobiliàries. Amb múltiples models d’associació, tecnologia de vendes avançada i administració de comptes dedicada, Interhome és el soci preferit per a qualsevol negoci que desitgi oferir cases de vacances als seus clients.

 

 

QUÈ ÉS ENCERTA ESTRATÈGIA?

 

 

L’única agència de màrqueting, comunicació i estratègia de marca dirigida a l’empresa familiar.

 

Vam néixer el 2012 com a Agència de Màrqueting. Al llarg d’aquests anys, hem evolucionat amb les tendències del mercat i amb les necessitats dels nostres clients, desenvolupant els nostres serveis fins a convertir-nos en l’Agència-Consultora de Màrqueting, Comunicació i Estratègia que som avui dia.

 

 

 

LA NOSTRA ESPECIALITZACIÓ?

 

Una agència amb molta estratègia on el màrqueting i la comunicació estan enfocats a l’empresa familiar.

 

És per aquesta raó que podem dirigir qualsevol tipus d’acció: web, xarxes socials, màrqueting directe, embalatge, disseny gràfic, esdeveniments, aniversaris d’empresa, campanyes digitals, naming, logotip…

 

Diuen que quan treballes en el que t’apassiona és com si estiguessis sempre de vacances. Això és el que ens passa a Encerta quan treballem amb l’empresa familiar.

 

Des de 2012 hem participat en projectes de màrqueting i comunicació per a les principals empresàries del nostre país.

 

 

SECTORS APASSIONANTS:

 

Per aquesta raó, treballem amb empreses de sectors Químic, farmacèutic i sanitari; Construcció; Alimentació i restauració; Siderúrgia, metal·lúrgia, fabricació i comercialització de maquinària; Serveis a empreses; Serveis recreatius, culturals, oci, etc

 

 

 

 

 

Posts relacionats