Les marques líders senten la necessitat d’innovar dia a dia, sortir de la zona de confort i aplicar les millors tècniques de creativitat per sorprendre als seus clients amb nous productes o serveis.
Mar Vilaplana, 7 anys després de crear Encerta Estratègia, decideix llançar Mar Vilaplana, Brand Thinking. Un nou enfocament de pensament que ajudi les grans marques i especialistes de màrqueting a veure oportunitats ocultes.
Brand Thinking és la resolució de problemes detectats a través d’un pensament naturalment expressiu, original i imaginatiu en una recerca constant d’aportar una innovació intel·ligent i creacions visionàries per aconseguir aportar la big idea i així arribar a ser un nínxol en el seu mercat.
L’enfocament de pensament és diferent i parteix d’idees que el pensament lògic les descarta aportant una nova perspectiva a la marca des d’un altre angle. La fugida de la pensada clàssica és la clau per generar noves idees.
- Promou l’autoexpressió, brindant a les marques opcions i més opcions.o Ajuda a fomentar la innovació.
- Hi ha l’absència de creativitat en la marca.
- Ajuda a les marques a crear, expressar-se i fomentar la imaginació.
- Genera idees per fugir del “sempre s’ha fet així”.
Per més informació: https://marvilaplana.com/
Phone: 639 38 47 03
Email: marvilaplana@marvilaplana.com
Address: C/Via Augusta, 48 (Barcelona)