Inbound Màrqueting: les millors estratègies per a la teva empresa
Les estratègies d’inbound màrqueting són una part fonamental per a qualsevol acció que pretengui atreure al consumidor. Aquestes se centren principalment a oferir continguts i experiències no invasives amb la finalitat d’atreure el consumidor de manera natural, i per a això la clau és apostar per contingut de qualitat.
Però, saps realment quins són els beneficis per a les empreses que aposten per l’inbound màrqueting?
- Atreure clients potencials de qualitat
- Es millora el brànding i reconeixement de marca
- Es fideliza als usuaris
Si vols saber com obtenir aquests beneficis per a la teva petita empresa, mitjançant una comunicació no intrusiva, anant més enllà del màrqueting tradicional i creant una estratègia de vendes a llarg termini, és important treballar sobre tres fases diferents:
- L’atracció de trànsit qualificat
- Conversió dels clients potencials
- La fidelització d’aquests
Com optimitzem els nostres continguts per a complir aquestes tres fases?
1. Content marketing
El màrqueting de continguts es recolza en els mitjans o canals dels quals disposen la teva empresa.
Però, és important tenir en compte el comportament, les necessitats i les paraules clau del buyer persona al qual va dirigit el teu negoci per a determinar quin tipus de continguts crear i compartir.
2. SEO
La combinació d’un SEO i l’estratègia de content merketing, amb continguts de qualitat, farà que el teu posicionament web en els principals cercadors millori de manera exponencial.
Per això, els teus continguts han d’estar redactats de manera òptima, utilitzant paraules clau i assegurant-te que el teu lloc estigui estructurat de manera que els motors de cerca aconsegueixin entendre-ho.
3. Usa les xarxes socials per a connectar amb els teus clients potencials
Oferir un bon contingut en tu pàgina web no ho és tot, necessites atreure lectors i promoure el teu contingut a través de les xarxes per a poder arribar als usuaris potencials.
Per a això és primordial determinar que plataformes són rellevants i valen la pena, ja que allí és on es troben els teus potencials clients.
4. Email marketing
Les newsletters se centren a presentar continguts personalitzats i de qualitat, que fomenten la fidelització i retenció dels subscriptors i creen un flux de trànsit recurrent al teu lloc web.
Així doncs, l’email màrqueting ha de ser una eina de fidelització més que com una via de venda o anunci de productes i serveis.
Fes el pas i aplica l’inbound màrqueting!