Les estratègies d’inbound màrqueting són una part fonamental per a qualsevol acció que pretengui atreure al consumidor. Aquestes se centren principalment a oferir continguts i experiències no invasives amb la finalitat d’atreure el consumidor de manera natural, i per a això la clau és apostar per contingut de qualitat.
Si vols saber com obtenir aquests beneficis per a la teva petita empresa, mitjançant una comunicació no intrusiva, anant més enllà del màrqueting tradicional i creant una estratègia de vendes a llarg termini, és important treballar sobre tres fases diferents:
El màrqueting de continguts es recolza en els mitjans o canals dels quals disposen la teva empresa.
Però, és important tenir en compte el comportament, les necessitats i les paraules clau del buyer persona al qual va dirigit el teu negoci per a determinar quin tipus de continguts crear i compartir.
La combinació d’un SEO i l’estratègia de content merketing, amb continguts de qualitat, farà que el teu posicionament web en els principals cercadors millori de manera exponencial.
Per això, els teus continguts han d’estar redactats de manera òptima, utilitzant paraules clau i assegurant-te que el teu lloc estigui estructurat de manera que els motors de cerca aconsegueixin entendre-ho.
Oferir un bon contingut en tu pàgina web no ho és tot, necessites atreure lectors i promoure el teu contingut a través de les xarxes per a poder arribar als usuaris potencials.
Per a això és primordial determinar que plataformes són rellevants i valen la pena, ja que allí és on es troben els teus potencials clients.
Les newsletters se centren a presentar continguts personalitzats i de qualitat, que fomenten la fidelització i retenció dels subscriptors i creen un flux de trànsit recurrent al teu lloc web.
Així doncs, l’email màrqueting ha de ser una eina de fidelització més que com una via de venda o anunci de productes i serveis.
Tendències en Màrqueting i Publicitat per al 2024: Un any continuista on sobresurt el protagonisme…
10 coses que hauries de saber sobre el màrqueting La indústria del màrqueting avança…
Com analitzar les xarxes socials de la competència? Diuen que les comparacions són odioses, però...…
QUÈ HI HA DARRERE D'UN BON LOGOTIP? Quan creem un logotip per a una…
10 AVANTATGES D'EXTERNALITZAR EL TEU DEPARTAMENT DE MÀRQUETING L'objectiu subjacent de tota empresa…
MÀRQUETING PER A SUPERAR L'OBSTACLE MÉS GRAN DE L'EMPRESA FAMILIAR Existeix una tendència dels…