Les marques líders senten la necessitat d’innovar dia a dia, sortir de la zona de confort i aplicar les millors tècniques de creativitat per sorprendre als seus clients amb nous productes o serveis.
Mar Vilaplana, 7 anys després de crear Encerta Estratègia, decideix llançar Mar Vilaplana, Brand Thinking. Un nou enfocament de pensament que ajudi les grans marques i especialistes de màrqueting a veure oportunitats ocultes.
Brand Thinking és la resolució de problemes detectats a través d’un pensament naturalment expressiu, original i imaginatiu en una recerca constant d’aportar una innovació intel·ligent i creacions visionàries per aconseguir aportar la big idea i així arribar a ser un nínxol en el seu mercat.
L’enfocament de pensament és diferent i parteix d’idees que el pensament lògic les descarta aportant una nova perspectiva a la marca des d’un altre angle. La fugida de la pensada clàssica és la clau per generar noves idees.
Per més informació: https://marvilaplana.com/
Phone: 639 38 47 03
Email: marvilaplana@marvilaplana.com
Address: C/Via Augusta, 48 (Barcelona)
Tendències en Màrqueting i Publicitat per al 2024: Un any continuista on sobresurt el protagonisme…
10 coses que hauries de saber sobre el màrqueting La indústria del màrqueting avança…
Com analitzar les xarxes socials de la competència? Diuen que les comparacions són odioses, però...…
QUÈ HI HA DARRERE D'UN BON LOGOTIP? Quan creem un logotip per a una…
Inbound Màrqueting: les millors estratègies per a la teva empresa Les estratègies d'inbound…
10 AVANTATGES D'EXTERNALITZAR EL TEU DEPARTAMENT DE MÀRQUETING L'objectiu subjacent de tota empresa…