A tota empresa li agradaria tenir un full de ruta clar i complir-la sense alteracions rellevants durant cent anys. Avui en dia sabem que això no és possible. I a l’hora de triar un any clau per a celebrar l’aniversari de l’empresa, no existeixen coordenades establertes per a determinar si el millor any són els 25, els 35, 40 o els 65. No obstant això, una empresa hauria de celebrar l’aniversari quan se sent que una cosa nova s’està elaborant, que un canvi de cicle s’aproxima o un cant d’alegria pels resultats obtinguts.
Complir anys, celebrar-ho i compartir-ho amb clients, empleats i col·laboradors és una oportunitat única per a reforçar els valors, la cultura, els pilars i la mateixa marca.
Una fita com l’aniversari és l’únic que podem celebrar-lo durant un any sencer.
Avui, la incertesa és omnipresent a causa de la pandèmia provocada per la Covid-19.
Com deurien les empreses treballar en la celebració del seu aniversari? El nostre proper post tractarà sobre aquest tema però si podem ajudar-te abans, no dubtis a contactar amb l’equip d’ Encerta Estrategia.
Hi ha camí i horitzó.
Tendències en Màrqueting i Publicitat per al 2024: Un any continuista on sobresurt el protagonisme…
10 coses que hauries de saber sobre el màrqueting La indústria del màrqueting avança…
Com analitzar les xarxes socials de la competència? Diuen que les comparacions són odioses, però...…
QUÈ HI HA DARRERE D'UN BON LOGOTIP? Quan creem un logotip per a una…
Inbound Màrqueting: les millors estratègies per a la teva empresa Les estratègies d'inbound…
10 AVANTATGES D'EXTERNALITZAR EL TEU DEPARTAMENT DE MÀRQUETING L'objectiu subjacent de tota empresa…
Ver comentarios