Per què hem de celebrar l’aniversari de l’empresa?

Celebrar l’aniversari de l’empresa té més avantatges que desavantatges.

 

A tota empresa li agradaria tenir un full de ruta clar i complir-la sense alteracions rellevants durant cent anys. Avui en dia sabem que això no és possible. I a l’hora de triar un any clau per a celebrar l’aniversari de l’empresa, no existeixen coordenades establertes per a determinar si el millor any són els 25, els 35, 40 o els 65. No obstant això, una empresa hauria de celebrar l’aniversari quan se sent que una cosa nova s’està elaborant, que un canvi de cicle s’aproxima o un cant d’alegria pels resultats obtinguts.

 

Celebrar l’aniversari de l’empresa té més de 20 avantatges per a la companyia, tant en l’àmbit intern com extern.

 

Complir anys, celebrar-ho i compartir-ho amb clients, empleats i col·laboradors és una oportunitat única per a reforçar els valors, la cultura, els pilars i la mateixa marca.

 

Una fita com l’aniversari és l’únic que podem celebrar-lo durant un any sencer.

 

 

Reforçant la connexió amb la marca a través de l’aniversari de l’empresa.

20 avantatges a ser considerades:

 

    1. Reafirmar la longevitat de l’organització.
    2. Confirmar els valors de l’empresa.
    3. Ser agraït amb aquelles persones que han format part de la teva trajectòria.
    4. Compartir l’èxit de la companyia.
    5. Impulsar nous programes de màrqueting.
    6. Llançament de noves iniciatives per a l’any pròxim.
    7. Mostrar el costat més intern de la companyia als clients i col·laboradors.
    8. Augmentar engagement amb els seus clients.
    9. Reforçar el sentiment de pertinença dels empleats.
    10. Difondre la trajectòria de la companyia des dels seus inicis.
    11. Gravar el testimoni dels fundadors i generacions següents des del costat més humà de la companyia.
    12. Cridar l’atenció dels mitjans de comunicació i els clients sobre la seva celebració. És una acció perfecta de Relacions Públiques.
    13. Renovar la Identitat Visual de la Marca i compartir-la amb la societat.
    14. Enfortir la Identitat i generar notorietat de marca.
    15. Compartir el dia a dia de l’empresa per a augmentar la consciència de totes les seves audiències.
    16. L’ambient d’oci és efectiu per a llimar asprors.
    17. És una oportunitat per a atreure i retenir talent.
    18. Eina per a augmentar la moral dels empleats.
    19. Compartir espais diferents del laboral amb els seus equips.
    20. Animar a les persones per a aconseguir objectius per a l’any que ve.

 

Celebrar l’aniversari de l’empresa no pot improvisar-se. La planificació és la clau per a l’èxit total.

 

Aspectes clau en la planificació:

 

  1. Tenir clars els objectius que es persegueixen amb la celebració de l’aniversari.
  2. La celebració ha de ser coherent amb els valors i cultura de l’empresa.
  3. Prioritzar les persones que han de ser presents.
  4. Crear un tema que uneixi totes les activitats i missatges de l’aniversari.
  5. Desenvolupar la participació i involucració de tot l‘equip.
  6. Pressupost i recursos dels quals es disposen.
  7. Prendre la iniciativa de tots els actes per a evitar celebracions paral·leles.
  8. Cerciorar-se que la celebració impactarà positivament en la imatge de la companyia.

 

Avui, la incertesa és omnipresent a causa de la pandèmia provocada per la Covid-19.

Com deurien les empreses treballar en la celebració del seu aniversari? El nostre proper post tractarà sobre aquest tema però si podem ajudar-te abans, no dubtis a contactar amb l’equip d’ Encerta Estrategia.

 

Hi ha camí i horitzó.

Mar Vilaplana

Ver comentarios

Entradas recientes

Tendències en Màrqueting i Publicitat per al 2024

Tendències en Màrqueting i Publicitat per al 2024: Un any continuista on sobresurt el protagonisme…

2 mesos hace

10 coses que hauries de saber sobre el màrqueting

10 coses que hauries de saber sobre el màrqueting   La indústria del màrqueting avança…

6 mesos hace

Com analitzar les xarxes socials de la competència?

Com analitzar les xarxes socials de la competència? Diuen que les comparacions són odioses, però...…

7 mesos hace

QUÈ HI HA DARRERE D’UN BON LOGOTIP?

QUÈ HI HA DARRERE D'UN BON LOGOTIP?   Quan creem un logotip per a una…

1 any hace

INBOUND MÀRQUETING: LES MILLORS ESTRATÈGIES PER A LA TEVA EMPRESA

Inbound Màrqueting: les millors estratègies per a la teva empresa     Les estratègies d'inbound…

2 anys hace

10 AVANTATGES D’EXTERNALITZAR EL TEU DEPARTAMENT DE MÀRQUETING

10 AVANTATGES D'EXTERNALITZAR EL TEU DEPARTAMENT DE MÀRQUETING     L'objectiu subjacent de tota empresa…

2 anys hace