Celebrar l’aniversari de l’empresa té més avantatges que desavantatges.
A tota empresa li agradaria tenir un full de ruta clar i complir-la sense alteracions rellevants durant cent anys. Avui en dia sabem que això no és possible. I a l’hora de triar un any clau per a celebrar l’aniversari de l’empresa, no existeixen coordenades establertes per a determinar si el millor any són els 25, els 35, 40 o els 65. No obstant això, una empresa hauria de celebrar l’aniversari quan se sent que una cosa nova s’està elaborant, que un canvi de cicle s’aproxima o un cant d’alegria pels resultats obtinguts.
Celebrar l’aniversari de l’empresa té més de 20 avantatges per a la companyia, tant en l’àmbit intern com extern.
Complir anys, celebrar-ho i compartir-ho amb clients, empleats i col·laboradors és una oportunitat única per a reforçar els valors, la cultura, els pilars i la mateixa marca.
Una fita com l’aniversari és l’únic que podem celebrar-lo durant un any sencer.
Reforçant la connexió amb la marca a través de l’aniversari de l’empresa.
20 avantatges a ser considerades:
-
- Reafirmar la longevitat de l’organització.
- Confirmar els valors de l’empresa.
- Ser agraït amb aquelles persones que han format part de la teva trajectòria.
- Compartir l’èxit de la companyia.
- Impulsar nous programes de màrqueting.
- Llançament de noves iniciatives per a l’any pròxim.
- Mostrar el costat més intern de la companyia als clients i col·laboradors.
- Augmentar engagement amb els seus clients.
- Reforçar el sentiment de pertinença dels empleats.
- Difondre la trajectòria de la companyia des dels seus inicis.
- Gravar el testimoni dels fundadors i generacions següents des del costat més humà de la companyia.
- Cridar l’atenció dels mitjans de comunicació i els clients sobre la seva celebració. És una acció perfecta de Relacions Públiques.
- Renovar la Identitat Visual de la Marca i compartir-la amb la societat.
- Enfortir la Identitat i generar notorietat de marca.
- Compartir el dia a dia de l’empresa per a augmentar la consciència de totes les seves audiències.
- L’ambient d’oci és efectiu per a llimar asprors.
- És una oportunitat per a atreure i retenir talent.
- Eina per a augmentar la moral dels empleats.
- Compartir espais diferents del laboral amb els seus equips.
- Animar a les persones per a aconseguir objectius per a l’any que ve.
Celebrar l’aniversari de l’empresa no pot improvisar-se. La planificació és la clau per a l’èxit total.
Aspectes clau en la planificació:
- Tenir clars els objectius que es persegueixen amb la celebració de l’aniversari.
- La celebració ha de ser coherent amb els valors i cultura de l’empresa.
- Prioritzar les persones que han de ser presents.
- Crear un tema que uneixi totes les activitats i missatges de l’aniversari.
- Desenvolupar la participació i involucració de tot l‘equip.
- Pressupost i recursos dels quals es disposen.
- Prendre la iniciativa de tots els actes per a evitar celebracions paral·leles.
- Cerciorar-se que la celebració impactarà positivament en la imatge de la companyia.
Avui, la incertesa és omnipresent a causa de la pandèmia provocada per la Covid-19.
Com deurien les empreses treballar en la celebració del seu aniversari? El nostre proper post tractarà sobre aquest tema però si podem ajudar-te abans, no dubtis a contactar amb l’equip d’ Encerta Estrategia.
Hi ha camí i horitzó.