Confiança. Confiança és el que dia a dia tenim gravat a la nostra pell. Perquè no podem oblidar-ho. Tots necessitem confiar i ser capaços de transmetre a 360º que estem a prop i més forts que mai. La confiança és un concepte de gran subtilesa i d’importància més gran que ha d’estar present en cada relació humana perquè aquestes funcionin de manera immillorable. És possible aconseguir-la? Sí i sobretot enfortir-la.
La pandèmia de COVID-19 està afectant a tota mena d’empreses, sectors, grandària i ubicació, ja que vivim en temps sense precedents. El focus principal ha d’estar en la salut pública.
Des del naixement d’Encerta, la manera de pensar i treballar ha estat vinculada al moviment i no a un despatx fix que, tot i que tenim la nostra base, el moure’ns per estar amb els clients, muntar reunions en qualsevol punt, viatjar, el xat o descobrir oportunitats a peu de carrer i prendre decisions fonamentals per a les marques, ha fet que aquesta nova situació provocada per aquesta pandèmia no hagi afectat en gran mesura el nostre ritme, metodologia ni relació amb els nostres clients i col·laboradors.
A Encerta®, seguim més que mai al costat dels nostres clients, de les empreses catalanes que segueixen mirant endavant, plantejant un futur sòlid per a convertir-se en marques sinceres, properes i de confiança per a la ciutadania.
En nombroses ocasions, els clients no confien naturalment en les marques. Passa el mateix que les persones, no sempre donem la nostra confiança en un primer estadi de la relació, veritat? Les marques com les persones cometen errors i podem creure que ens tornaran a fallar, però pensem que les marques, les empreses catalanes que ens acompanyen en el nostre dia a dia, també tenen la capacitat d’aprendre, de modificar actuacions i treballar la confiança com una peça clau en l’estratègia.
La teva marca pot fer-ho i nosaltres estem aquí per ajudar-te.
El nostre objectiu per a la teva marca: analitzar-la i segur que es pot treballar millor, de manera més autèntica i transparent, fidel i no interessada on sempre es tingui en ment: “prometre és arriscar-se i responsabilitzar-se”.
Abans de començar a treballar amb la teva marca, fem 5 PROMESES:
1. Anem a actuar d’acord amb l’estratègia de la teva marca, el teu ADN i origen. Només així podrà comportar-se en conseqüència.
2. No és moment de promocions i campanyes de màrqueting que van funcionar ahir. Els teus clients poden sentir que és inapropiat. ¿El nostre objectiu? Reparar la teva marca per al futur i invertir més tard en promoció, quan sigui el moment adequat.
3. Vam participar ja en comitès de crisi que hem establert amb els nostres clients, identificant els departaments i persones clau en el procés de tota empresa i només així gestionar la situació com un front unit.
4. 24 hores pensant en el futur (respectant hores de son, si és possible). Comencem a desenvolupar l’estratègia de la teva marca per al període posterior a aquesta pandèmia, però no quan acabi o vegem la llum, sinó ARA! Pensar, aprendre del que estem vivint i adaptar-nos a la nova realitat i desenvolupar l’estratègia de la marca sense oblidar, la confiança.
5. Potència el teu ADN i el teu origen. La proximitat, el saber qui ets i on ets és informació que el client necessita saber de la marca i així arribar a ser referent en la seva presa de decisions. Si jo sé, confio.
Encerta, manté com sempre la seva voluntat d’innovar, l’exhaustiva anàlisi per poder anticipar problemes i mantenir-se humil amb cada projecte i cada estratègia creada. Seguim amb una ment oberta i orgullosos dels resultats positius de les nostres estratègies i la confiança generada pels nostres clients.
Clients, marques i tot l’equip Encerta anem junts, de la mà amb la mirada en l’avui i la ment en el demà, sense perdre ni fer perdre el temps.